De startblokken - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Lai - WaarBenJij.nu De startblokken - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Lai - WaarBenJij.nu

De startblokken

Door: Lilalai

Blijf op de hoogte en volg Lai

07 Januari 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo Allemaal,

Morgen gaat het gebeuren.......

Ik ga er weer vandoor. Mijn rugzak is ingepakt, mijn papieren zijn in orde naar mijn weten hahaha en de zenuwen om weer op pad te gaan zijn aanwezig. Het lijkt mij een goede manier om open te staan voor mijn nieuwe avonturen. I'm ready!

Morgen vlieg ik naar Sicilië en de eerste nacht zal ik in Catania doorbrengen, waarbij ik de volgende dag de trein zal nemen naar Carruba. Het is maar een half uurtje, dus zo ver in de onbewoonde wereld zal ik niet zitten. Vanuit Carruba is het maar 10km naar de werkende vulkaan de Etna en het is 5km van het strand vandaan. En zoals ik op het weerbericht heb kunnen lezen, is het heeeeeeeeerlijk weer. Al mochten we hier in Brabant al niet klagen, aangezien het in het hoge Noorden in de - is en hier nog zeker in de +. Maar goed een extra 10 graden Celsius erbij is zeker niet verkeerd ;-).

In Carruba zal ik op een fruitboerderij gaan werken, voor accommodatie en voedsel. Wat mijn taken precies zijn, ik heb geen flauw idee, maar ik sta voor alles open. Ik heb zo'n zin, om weer echt iets nuttigs te doen en weer lekker vroeg mijn bed uit te komen om mijn dag volop te benutten. Het is werkelijk waar, ik ga weer en wie weet voor een jaar!!
Hoe lang ik in Carruba blijf en wat ik allemaal ga doen en wat ik erna ga doen, dat weet ik nog niet. Ik wil zoveel mogelijk spontaan gaan reizen en me niet druk maken om het hoe of wat.

Mijn mobiele nummer is nog steeds bereikbaar en ik probeer regelmatig mijn mail te checken. Al zal dat de eerste paar dagen/weken meer zijn en daarna ben ik weer zo in mijn avonturen opgeslokt dat ik geen behoefte heb aan internet waarschijnlijk.

Nou ja dat was het voor nu!

Tot hoors/mails/txt msg/ ziens

li la lai


  • 07 Januari 2016 - 17:58

    Tante Jet:

    Goeie reis Lai,
    Ik wens je alle gezondheid toe en ik hoop dat je fijne mensen ontmoet tijdens je zwerftochten
    tot horens en kus van je tante Jet

  • 07 Januari 2016 - 18:01

    Mathea:

    Hallo lieve Lai,
    Ja, je bent er helemaal klaar voor..... het nieuwe avontuur tegemoet. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen, eerst op Sicilië en daarna waar de wind (of de trein/bus/boot) je brengt.
    Morgen zwaai ik je uit, xxx

  • 07 Januari 2016 - 20:43

    Jan Willem:

    Hallo Lai,
    Ik kan me je opwinding helemaal voorstellen en ik benijd je best wel. Heb een fijne tijd met fijne nieuwe mensen. Dat moet goed komen; want wat je geeft, krijg je terug.
    Many greetings vanuit Buinen.

  • 07 Januari 2016 - 21:52

    Sjef:

    Hey hallo Lai,
    wat lees ik nu weer ga je weer ............
    lekker op naar weer een nieuw avontuur, je wordt de moderne columbus, onze nieuwe ontdekkings reiziger.
    haha die Lai toch.
    de wereld wordt zo bijna te klein voor je.

    wens je alle geluk toe
    en geniet van al dat moois wat deze reis je weer mag brengen

    vele warme groetjes,
    Sjef

  • 08 Januari 2016 - 18:15

    Dao:

    Sis! Heel veel plezier tijdens je (wereld/Europa)reis! Allereerst lekker genieten, en ook werken, op Sicilie. Keep in touch! Ciao! Dikke zoen van je liefste zusje X

  • 08 Januari 2016 - 19:24

    Mariska:

    Hee Lai,

    Goede vlucht en een hele fijne reis toegewenst! Blijf je ervaringen maar delen, ik kijk al uit naar je verhalen. Plukse ;)

    -X- Mariska

  • 12 Januari 2016 - 10:10

    Tante Ans:

    Hey Lai.

    hartstikke leuk dat je weer bent begonnen aan een reis door Europa. Lijkt me erg cool om rond te reizen en maar meteen weer te gaan werken. Ben wel benieuwd naar al je reisverslagen, zal je dus wel weer gaan volgen.
    Lai een hele goede, fijne mooie reis meidje!!!
    Dikke knuffel van ons tweetjes.
    Huub en Ans. XXXXXX

  • 16 Januari 2016 - 11:26

    Lilalai:

    Hallo Lieve mensen, super bedankt voor jullie reacties!!!
    In de aankomende dagen zal ik mijn verhaal online plaatsen. Moet er nog aan beginnen, maar zal eens vordering maken hahaha.
    Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en keep in touch!!

    Oh mochten jullie mij willen mailen, dan graag limkai87@gmail.com gebruiken, aangezien mijn hotmail niet werkt hier in het buitenland.

    @Sjef:
    Ja ja ik ben weer op pad. Waarschijnlijk zullen we elkaar over een paar jaar pas weer zien, aangezien we in 2013 al zeiden, we moeten echt eens uit eten gaan hahaha. Kijk nu zijn we al 3 jaar verder. :-).

    @Jan Willem
    Bedankt voor de mooie woorden en de groetjes vanuit Carruba!

    Groetjes vanuit Carruba met uitzicht op de Etna!!



  • 21 Januari 2016 - 19:00

    José Van Heijster:

    Hee hallo lieve Lai,

    Alweer onderweg en lekker de zon tegemoet. Alhoewel, volgens mij kan het in Sicilië ook behoorlijk koud zijn. Maar dat maakt niet uit. Ga lekker genieten met volle teugen. Dream your dreams, soms komen ze echt uit. Ik blijf je volgen.
    Groetjes, tante José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lai

Lieve familie, vrienden en geïnteresseerden, Het is bijna zover! Ik ga weer op pad! Natuurlijk willen jullie allemaal weten wat ik doe, wie ik ontmoet en waar ik uithang! Daarom deze site: waar jullie al mijn avonturen kunnen volgen, andere gewoontes/ culturen op kunnen snuiven en mij op de hoogte kunnen houden van jullie doen en laten. Laat wat van je horen! Liefs Lai

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 629
Totaal aantal bezoekers 69963

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 10 Januari 2017

Slenteren door Europa

08 Maart 2013 - 01 November 2014

Vlieland

14 Januari 2014 - 15 April 2014

Australia here i come again!!

15 Januari 2012 - 15 Januari 2013

Mijn droom

Landen bezocht: