Het is bijna zover! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Lai - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Lai - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: LiLaLai

Blijf op de hoogte en volg Lai

09 Januari 2012 | Nederland, Veghel

Hallo lieve mensen,

Het is bijna zover!

De inhoud van mijn rugzak is bijna compleet en het besef dat ik zondag vertrek is nu toch echt wel aan de orde.

Spannend......

Deze week nog even afscheid nemen op Lai haar wijze: Dat is dus lachend, met een borreltje bij't Elfde Gebod en dan door naar het Vaticaan voor een dansje op de bar. ;-)

Gij zult genieten!!







  • 09 Januari 2012 - 23:53

    Nikki:

    Ohh dat is echt al bijna..! Maar dan ben je dus nog wel even in Tilburg! Leuk! Wanneer ben je er? Dan kom ik even langs.
    Xx

  • 13 Januari 2012 - 16:18

    Sjef:

    hoi lai heb je site gevonden. zal er regelmatig op kijken hoe het je komend jaar vergaat.
    wensen jouw veel reis genot.
    geniet van je nieuwe wereld ervaringen.
    groetjes sjef & monique

  • 13 Januari 2012 - 22:05

    Mathea:

    Gij zult genieten.... dat is een uitstekend gebod en ga je ook zeker doen. Groetjes aan Ans, Peter en je neven op Tasmanië en oh ja natuurlijk ook aan Abel, de wombats, walleby's en tasmanian devils.
    Liefs.

  • 15 Januari 2012 - 18:39

    Mathea:

    Vanmiddag hebben wij je uitgezwaaid met, op jouw verzoek, een simpel "HOUDOE" en daar verdween het groene vestje uit ons gezichtsveld. Goede reis.

  • 11 Februari 2012 - 08:54

    Pa Pa , Kl , En HUY :

    wij zij gelezen voor jou dag boek ge schrijeven zo zo, vond wij heel leuken he he , pogen houd vast lief . , wij wensen meer genieten van toekomt LAI ha , dikktje zoenen en groeten alles daar , bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Mijn droom

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2013

Last update Australia

07 Januari 2013

Good Morning Vietnam

04 November 2012

Go with the flow

04 Oktober 2012

Goodbye Beverley

17 September 2012

My time in Beverley
Lai

Lieve familie, vrienden en geïnteresseerden, Het is bijna zover! Ik ga weer op pad! Natuurlijk willen jullie allemaal weten wat ik doe, wie ik ontmoet en waar ik uithang! Daarom deze site: waar jullie al mijn avonturen kunnen volgen, andere gewoontes/ culturen op kunnen snuiven en mij op de hoogte kunnen houden van jullie doen en laten. Laat wat van je horen! Liefs Lai

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 69963

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 10 Januari 2017

Slenteren door Europa

08 Maart 2013 - 01 November 2014

Vlieland

14 Januari 2014 - 15 April 2014

Australia here i come again!!

15 Januari 2012 - 15 Januari 2013

Mijn droom

Landen bezocht: