Ik ben wakker! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Lai - WaarBenJij.nu Ik ben wakker! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Lai - WaarBenJij.nu

Ik ben wakker!

Door: LiLaLai

Blijf op de hoogte en volg Lai

18 Januari 2012 | Australië, Hobart

Hallo allemaal,

15 januari begon de dag als elke andere zondag, op 1 ding na dan. De wekker ging om 07.00uur i.p.v. 11.30 Samen met Dao, mama en Hang zaten we zondag aan het ontbijt en om 08.45uur reden we naar Schiphol. Het was zo gezellig in de auto, dat ik bijna vergat dat "ik" het was die zou vertrekken voor een jaar.

Het afscheid was lekker kort en krachtig. Houdoe, tot morgen!! Geen drama gelukkig. De traantjes vielen pas, toen ik jullie mooie cadeau uitpakte en er doorheen bladerden.
Bedankt voor dit mooie cadeau!!

Het is vandaag woensdag 18 januari tijdstip 13.45 en ik zal je zeggen ik heb al veel gedaan vandaag. Ja ja voor menig die mij niet willen geloven, ik was als eerste wakker vanmorgen. Rond een uur of 06.00 en ben toen gaan douchen, want ja gisteren om 17.00uur ben ik naar bed gegaan. Was verdomd moe, na zo'n lange reis. Maar goed vanmorgen dus na het douche gaan ontbijten. Dat duurde 10 minuten en toen kwam mijn tante al naar beneden, voor haar (bijna) dagelijkse routine en die vroeg of dat ik mee wilde gaan.

Prima! Wij dus in de auto naar haar vriendin de hond ophalen en toen naar het bos gereden, waar we een uur hebben gewandeld. Toen terug naar die vriendin om vervolgens te gaan zwemmen en daarna boodschappen te gaan doen, om vervolgens alle straten van Hobart af te rijden en te zien waar alle jongens (neven) wonen en toen waren we stipt 12.00uur weer thuis.

Ja ja wie had dat gedacht mijn eerste dag in Hobart :-).

Maar goed het gaat prima met mij, de reis heb ik overleefd en jullie zullen gauw weer iets van mij horen.

Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie!

Liefs Lai

• 18 Januari 2012 - 09:00

Mathea:

Lai, fijn dat je na die lange vermoeiende reis veilig bent aangekomen bij Ans op Tasmanië.
    Als Ans nu maar niet denkt dat jij iedere ochtend zo vroeg uit je nest komt!
    Leeft Svatja nog ? Die was in 2006 al oud toen ik mee ging met wandelen.
    Leuk dat je nu al weet waar de neven wonen, lekker 'n keer op bezoek gaan zoals zij bij jou in Tilburg kwamen.
    Geniet van dit paradijsje op aarde en doe de groeten aan de hele familie.
    Liefs.

• 18 Januari 2012 - 11:04

Lil Sis:

Ha slaapkop!

Ik lees je verhaaltje met open mond, JIJ zo vroeg je nest uit om een hond uit te laten! hihi Het is een beetje naar je bol gestegen zeker!
    Leuk he van wie je allemaal een bijdrage in je boekje hebt gekregen! Had je niet verwacht, of wel?
    Hier is het momenteel aan het vriezen, brrrrr niks voor mij...

Tot hoors!

• 18 Januari 2012 - 13:28

Ingrid:

Hoi lai,

Ik snap het wel hoor, wandelen met een hond! Dat is gewoon leuk, doe ik ook!!!!
    En verder fijn dat je goed bent aangekomen!
    Veel plezier en groeten,

Han en Ingrid.

• 18 Januari 2012 - 18:32

Joost:

Ola Lai! Klinkt als een goeie eerste dag! Je laat inderdaad geen moment van de dag onbenut als je zo vroeg op bent! Doe ze de groeten daar!

X

• 18 Januari 2012 - 18:59

Hangie:

Hi Lilalaitje,

Lees dat je al veel gedaan hebt. Maar jij en wandelen met een HOND naast je? Dat moet echt in de krant haha. ; P
    Doe maar de groetjes daar aan Ans en haar mannen!!!!!

• 19 Januari 2012 - 09:19

Lilalai:

Hey Mam, Svatja leeft idd nog. Is nu 14 jaar oud en ziet en hoort weinig maar weet de weg maar al te goed. Oh en nee ik denk niet dat Ans dat denkt hoor, vandaag was het alweer 12uur geworden toen ik mijn 2 benen op de vloer zetten hahaha.

Hey sis, ja ik dacht al dat je er raar van zou opkijken hahahaha. Het kwam toevallig zo uit, maar heb meer genoten van de natuur natuurlijk. Heb de hond nog geen knuffel gegeven of geaaid, dus...... al kan daar ook verandering in komen he. Wie weet hahaha. Had idd niet gedacht dat je mensen uit Tilburg kon benaderen. Vraag me nog steeds af hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, maar dat ga je me vast niet vertellen wel??

Hey Hangie, stuur jij het naar het Veghel actueel?? hahah Hoe is het verder???

Hey Joost, vandaag begon de dag al anders hahaha, heb me een stuk of 4 keer omgedraaid, nadat de wekker om 9 uur ging hahah. 12.00uur stapte ik uit bed. ;-)

• 20 Januari 2012 - 17:35

Kim Lai :

Groeten aan Lai en familie daar. Ik heb je verslag gelezen, dat vind ik leuk. Ben je voorzichtig aub ? En goed gezond blijven.
    Dikke zoen

• 21 Januari 2012 - 15:37

Mariska:

Hee meid,

Alweer een week op pad. Fijn om te horen dat de reis goed is gegaan en leuk om te lezen wat je meemaakt! Net alsof je vlakbij bent.. Hopelijk kan ik nog veel verhalen van je lezen aankomend jaar!

Geniet ervan, fijne vakantie! X