Laatste verslag NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lai - WaarBenJij.nu Laatste verslag NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lai - WaarBenJij.nu

Laatste verslag NZ

Door: LiLaLai

Blijf op de hoogte en volg Lai

16 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag ben ik vanuit Hamilton naar Auckland gekomen. Het weer is hier prachtig. De stad Auckland is erg groot, de drukte in de binnenstad daar ben je na 1 dag al op uitgekeken. Maar de parken die er om heen liggen en de eilanden waar naar toe je kunt gaan zijn super. Ik ben al naar Devonport geweest, klein eilandje, waar ik de middag heb doorgebracht met Judith en Irina (meiden die ik sinds Christ church steeds maar weer tegenkom) Voor de rest ben ik de eerste dag al naar Mount Eden geweest, waar de kraters van de vulkanen echt goed te zien zijn. Zo onwerkelijk en heel raar, je gaat zelfs in ufo's en aliens geloven hahaha. Gisteren naar het Aucklands museum geweest, erg interessant en het gebouw is super mooi en de omgeving hartstikke groei, met als uitkijk de stad. Vandaag naar Kelly Tarlton geweest, waar ik de pinguins, enorme roggen, haaien en zeepaardjes ben gaan bewonderen. En voor de rest heb ik eigenlijk in alle soorten parken gezeten. Morgen ga ik naar het tweede eiland, naam uhm ja even kwijt en ik wil zondag nog naar het derde eiland Waiheke. En dan zit mijn tijd in Nieuw Zeeland er weer op.

In Hamilton heb ik samen met familie de Rozen gardens bezocht, veel wandelingen langs de rivieren gemaakt en zeker 2 kilo aangekomen van het eten. Oudere mensen verwennen je graag en eten op dezelfde tijdstippen iedere dag. Dus voor mij ontbijt, koffiepauze, lunch, snack, diner, desert. Ja ja.

In Rotorua viel de stank van zwavel wel mee, het lag aan de wind of dat je het rook. Ik vind Rotorua erg mooi, de schoonheid en wonderbaarlijkheden van de natuur zijn echt onwerkelijk. Heb een Maori cultuur tour gedaan en ben naar Wai o Tapu geweest. De foto's zijn echt prachtig, want ja bewerken met kleuren hoef ik niet echt te doen hahaha.

Op dit moment geniet ik nog steeds van de activiteiten en bezienswaardigheden, maar ik moet wel zeggen dat ik nu na 2 maanden al weer snak naar werk. Iets te doen hebben en een wat vastige verblijfplaats te hebben.

Dit was het weer voor nu.

Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie!!

Groetjes uit het BK hostel Auckland.


  • 17 Maart 2012 - 09:23

    Mathea:

    Hallo supergirl,
    grappig en gezellig om toch steeds dezelfde backpackers tegen te komen in zo,n groot land. Ik vind eilanden ook altijd mooi; staat er daarom ook veel vis op de menukaart? Ja, het word tijd voor een periode werken, kan ik helemaal begrijpen.
    Goede reis naar Sydney maandag a.s.
    Kus

  • 17 Maart 2012 - 18:40

    Tante Jet:

    Oh lai, je verlangt al weer naar werk, en ik verlang naar een lange vakantie, maar ik snap jou wel, van vakantie wordt je ook moe, contacten zijn oppervlakkig en steeds nieuwe indrukken krijgen geen tijd om te verwerken. Dalijk als je gaat werken krijg je alle tijd om alles te laten bezinken en dan verlang je weer naar?????? jawel een vakantie en dan staat je moeder Mathea voor de deur om leuke dingen te gaan doen. Hou het gezond en tot mails weer, ook de groetjes van Ton, liefs van je tante Jet

  • 19 Maart 2012 - 19:38

    J & D:

    ET phone home!

    Dus nu op zoek naar een leuk (horeca)baantje? Succes en have fun in Sydney!

    Groetjes, ook van Joost!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn droom

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2013

Last update Australia

07 Januari 2013

Good Morning Vietnam

04 November 2012

Go with the flow

04 Oktober 2012

Goodbye Beverley

17 September 2012

My time in Beverley
Lai

Lieve familie, vrienden en geïnteresseerden, Het is bijna zover! Ik ga weer op pad! Natuurlijk willen jullie allemaal weten wat ik doe, wie ik ontmoet en waar ik uithang! Daarom deze site: waar jullie al mijn avonturen kunnen volgen, andere gewoontes/ culturen op kunnen snuiven en mij op de hoogte kunnen houden van jullie doen en laten. Laat wat van je horen! Liefs Lai

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 69963

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 10 Januari 2017

Slenteren door Europa

08 Maart 2013 - 01 November 2014

Vlieland

14 Januari 2014 - 15 April 2014

Australia here i come again!!

15 Januari 2012 - 15 Januari 2013

Mijn droom

Landen bezocht: